Kelab Pidato Perdana adalah sebuah Kelab Belajar Memberi Ucapan yang terbuka kepada semua warga Malaysia. Kaedah pembelajaran cara dewasa digunakan dalam satu suasana yang menggalakkan. 
Kempen keahlian sedang dijalankan. Jika berminat sila hubungi Naib Presiden Perhubungan Awam Azmi Shahrin 012-9198557 azmishahrin@gmail.com 

Search This Blog

18 November, 2008

KPP BLOG

Asalamualaikum Sdr Azmi dan ahli-ahli KPP,

Tahniah dan syabas kepada Sdr Azmi dan juga Pn Jasfarina kerana berjaya sekali membentuk blog yang menarik serta berinfomasi. Saya kagum dengan kebijaksanaan Sdr dan Pn Jasfarina cara anda menggunakan internet dan You Tube untuk menarik ahli-ahli serta sesiapa jua yang melayari Blogs KPP. Syabas dan teruskan usaha yang baik dan menarik ini.
Saya berharap anda tidak murka dengan saya memberi komen ini kerana saya bukan ahli KPP tapi saya adalah sahabat karib KPP.
Wassalam,
Hj Naburi



Get your new Email address!
Grab the Email name you've always wanted before someone else does!

No comments:

AZMI SHAHRIN